.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بارندگی به ۵ روستای آمل خسارت بیشتری زد
رئیس جمعیت هلال احمر آمل گفت: پنج روستای شهرستان بیشترین خسارت را ناشی از بارندگی شدید و سیلاب دیده اند.

به گزارش شمال نیوز،جمشید نیکزاد از عملیات امدادرسانی به افراد، منازل و معابر آب گرفته در اثر طوفان وبارندگی خبرداد و افزود: با توجه به اطلاع رسانی های سازمان هواشناسی در خصوص کاهش دما و وقوع باد و طوفان وبارندگی شدید، نیروهای امدادی این جمعیت در قالب پرسنل و امدادگر در مرکز اداری مستقر شدند تا درصورت درخواست نیاز مردم سریعا اقدامات لازم انجام شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل با اشاره به شروع بارش شدید باران از ساعت ۱۶:۵۵ عصر جمعه در این شهرستان و درخواست کمک از مرکز ۱۱۲، گفت: با اعلام درخواست نیاز سریعا اکیپ های امدادی به مناطق اعلام شده اعزام و نسبت به تخلیه آب و رفع موانع آب گرفتگی و توزیع نایلون اقدامات لازم را انجام دادند.

نیکزاد با بیان اینکه بارندگی شدید عصر امروز روستاهای دوبخش اصلی شهرستان در قسمت های دابودشت و مرکزی را تحت تاثیر قرار داد گفت: در ارزیابی های اولیه ۱۵ خانوار ارزیابی خسارت شدند که در میان خانوارهای آسیب دیده توزیع نایلون توسط نیروهای امدادی این جمعیت صورت گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل ادامه داد: روستاهای بختیارکتی، طوله کلا، پهلم کتی، کردخیل و هشتل بیشترین خسارت را داشتند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.